Fredag, Redan ?

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööör.


Av rubriken att döma tycker jag att veckan har gått fort ! Vart har den försvunnit ?..
Förhoppningsvis går helgen lika fort så får jag snart åka till baby.. Ja om ni bara visste vad vi ska göra :p

Men hursomhelst.. Tillbaka till idag. Jag har vaknat way to tidigt. Läst tidningen i sällskap av en kopp te och ett äpple, Jag är alltså svinhungrig nu och måste äta någon riktig frukost.

Jag har även tömt disk och tvättat bhar.

Dagens planer är att duscha, cykla till dollarstore, dammsuga och sedan att överleva kvällen - Min mamma ska nämligen ha tantmiddag och finns det något värre än tanter som babblar i munnen hejdlöst på varandra och skrattar ?

Nej Fy.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0