Fredaag

Yeey idag åker vi upp till Luleå !

Jag har en liten känsla av att den här dagen kommer gå sakta men jag får väl försöka roa mig med att packa både mina och Emils saker, städa och äta ;D
Jag tycker att man måste städa innan man åker bort någonstans för finns det något värre än att komma hem till stök ? Typ inte..


Anyway ska det ju bli så jävla skönt att åka bil hem ist för buss. Tror Emil ska till Martin ikväll så då kan jag bara känna lugnet hemma.. och det roligaste av allt.. I helgen ska vi baka bullar eftersom det är kanelbullens dag på Söndag :)




Jag tycker inte att kanelbullar är dem allra goaste så jag tänkte göra Vaniljbullar & Chokladbullar.
Mums ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0