En lista

1. Hånglat i mer än tre minuter? Ja helt klart.. Säkert 20 minuer oxå.
2. Sovit i en annans säng? Jadå
3. Hånglat på en bio? Nej jag har aldrig ens gått på bio med en kille.
4. Hånglat i skogen? Jaa
5. Sovit naken? Jo någon gång sådär men det är inte något för mig.
6. Kört över hastighetsgränsen? Ja det händer ju så lätt.
7. Målat om ditt rum? Nej, jag får säkert ont i huvet av det.
8. Dansat framför en spegel? Tror inte det
9. Fått hicka? Ja men det är länge sen sist.
10. Dumpat någon? Ja
11. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Ja flera gånger
12. Varit i slagsmål? Nej, jag gör inte sånt.
13. Smugit ut ur ditt hus? Ja
14. Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja
15. Blivit arresterad? Bara nästan
16. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Jadå
17. Varit förälskad i en granne? Nej.. Eller jo jag var ju kär i min granne Erik när jag var typ 4
18. Struntat i skolan för att göra något roligare? Kaaanske
19. Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja
20. Sett någon död? Nej, jag brukar avstå så jag har bara sett döende.
21. Varit utomlands? Ja, Till Finland och Norge !!
22. Kysst en bild? Haha nä men om jag nån gång blir kär i en bild kan jag göra det.
23. Sovit till tre? Ja, förut när man var ung.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0