En lång en

En lista stulen av en av mina allra största bloggfavoriter, Malin Wollin aka Fotbollsfrun.

1. Hur gammal är du om fem år?
 24,5
2. Vem var den sista du träffade? Mamsen
3. Hur lång är du? 153 sist jag mätte mig.. Vilket är 2 år sedan.
4. Vilken var den senaste film du sett? Minns tyvärr inte
5. Vem ringde du senast? Camilla
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Mamma att jag kommer hem från umeå idag och blabla.
7. Vad är dagens planer? Dem är redan utförda, söka ett jobb, betala en grej, posta 2 paket och lite sånt.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på men att ringa är ju mest praktiskt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dem är skilda sedan 18 år tillbaka.
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå
12. När vaknade du idag? Först kl 06.06 och sedan 09.10
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Ojdå vad svårt.. Jag vet inte.
15. Vilken plats föredrar du minst? En offentlig toalett eller ett sophus typ. Eller nej en hiss i ett parkeringhus blä.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett underbart hus med stor gård och många uthus med Emil, våra två hundar, hans katt och vårt gemensamma barn som då kanske är 4 år.
17. Vad skrämde dig som barn? Djur och insekter.

18. Vem fick dig att skratta senast? Emil
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det är jag säkert men det struntar jag i. Vinyl är kul.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär 4ever
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 styckena
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja ungefär varannan gång, Nej det var en överdrift.. Var 5e ?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i mina tofflor.
26. Är du social? Inte alls
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass, Cart'dor toblerone, Twister, Calippo refresh
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus så jävla lätt !
29. Tycker du om kinamat? Ja men inte lika mycket som Thai.
30. Tycker du om kaffe? Egentligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? The, proviva eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? På den ena eller andra sidan. Inte rygg och aldrig mage.
33. Kan du spela poker? Nej, har aldrig förstått mig på det där.
34. Tycker du om att mysa? Utan tvekan det bästa jag vet.
35. Är du en beroendemänniska? Nej jag tycker illa om beroenden.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte.
37. Vill du ha barn? Ja sen
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja Engelska tillexempel.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej som tur var har det inte behövts.
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag tycker inte om att bada.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Att lägga på hög. Och att samla på gamla saker.
42. Äger du dyra smycken? Nej inte ett enda
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej will never do.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Laponicabröd
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv
46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ärr i ansiktet faktiskt.. Ett klösärr på kinden, 2 från piercingar i läpp och ögonbryn och så det stora i pannan.

47. Vad har du för ringsignal? Jag har alltid alltid ljudlös för att jag fuckinghatar mobilljud.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja men isåfall är dem i lådor någonstans.
49. Flirtar du mycket? Nej inte alls.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I ett öltält i Pajala.
51. Kan du byta olja på bilen? Jag har inte provat byta men jag kan fylla på.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej !
53. Vilken var den senaste bok du läste? Självkänsla nu av Mia Thörnblom
54. Läser du dagstidningen? Ja,NSD med Kuriren är bäst.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, för tusan. 
56. Dansar du i bilen? Nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? I hate radio !!!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min planeringslista av saker att göra.

59. När var du i kyrkan senast? Det kan ha varit för 6 år sedan när min kusin gifte sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0