Dumjag

Alltså.. Jag är ju som bekant ganska mongo när det gäller att köpa saker..

I våras hade elgiganten ett bra erbjudande på en Nikon D40 så jag köpte en sån och ett stort minneskort till för typ 3400 kronor. For hem testade ta typ 10 bilder... Blev sur och tyckte den sög (utan att ens prova föra in bilderna i datorn och kolla på dem) Så bestämde jag mig för att det inte blev nå bättre än med en vanlig digital kamera för att jag var dålig på att ta kort med en såndär ?. Sagt och gjort jag lämnade tillbaka den en dag senare.

Nu idag satte jag in minneskortet från den i datorn och ni tror inte bilderna var svinbra och detaljerade så jag ångrar mig och vill köpa en ny ?! Givetvis..

Men nu till mitt problem, Jag hittar inte Nikon D40 till salu nånstans.. Har dem slutat sälja dem för att dem blivit omoderna eller nåt nu ? Alla jag hittar är värre versioner som kostar typ 5000 och uppåt.


Så hjälp mig.... Jag vill ha en Nikon eller Canon eos nånting i 3500-kronors klassen. Vart hittar jag det ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0