Af, Samma jävla skit

Hejhej

Idag hade jag först tid på AF för information om Undgomsgarantin, Den skulle hålla på i 1h 15 min och direkt efter det skulle jag ha möte med min jobbcoach.

Okey, Första mötet tog 20 minuter så Jag & Emma fick först sitta och vänta en timme.. Minuterna gick och när min coach var 15 minuter sen till vårat möte gick jag och frågade vart han var - Ja men jahaa ! Han hade glömt bort mig och åkt därifrån. Jättebra.. Då hade jag suttit där hundra år i onödan. Dessutom hade jag planerat att göra bort alla möten denna vecka så jag kunde åka till Umeå nästa vecka men nejnejnej nu måste jag springa på AF nästa vecka igen. Så trevligt...


Nu har jag iaf ätit min goda Tacopaj från igår till lunch och förberett mig inför imorgon. Vad ska man göra resten av dagen ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0