10 Sanningar

Skriv 10 sanningar om dig själv:

- Jag tycker att det är fult med långa tjejer och det säger jag inte för att jag själv är kort utan för att det helt enkelt är väldigt fult med långa, tjocka eller breda tjejer. Jättekvinnor och manskvinnor lixom..

-
Så fort jag kommer in på en Secondhand affär börjar jag ta små små små andetag för att inte andas in allt äckligt som säkert finns där inne.

-
Kan vara en jävla bitch och kommer ofta på mig själv med att vara sur, otrevlig och nedlåtande... Helt utan anledning annat än att allt som hoppar ur truten på mig bara låter surt.

-
Jag är väldigt mycket emot skönhetsoperationer och tycker det är sjukt att var och varannan tjej i min egen ålder förstorar läppar och bröst hit och dit som om det vore något lika allvarligt som att färga håret. Acceptera hur ni ser ut bara ?

-
Är grymt osocial och tycker oftast bara det är jobbigt att vara i folksamlingar.

-
Är även expert på att vilja avboka allt i sista minuten.. Får ALLTID för mig just innan jag ska göra nåt att jag inte vill. Det kan vara att fara på en fest, hälsa på nån, fara och handla, gå till tandläkaren, klippa mig.. Vad som helst.

-
Precis som shoppoholics vill jag bara handla på kort för att man inte känner att pengarna försvinner när man inte betalar kontant. Jag gör det dock inte för att jag shoppar för mycket utan för att kunna köpa saker utan att ångra mig som fan direkt efteråt.

-
Renlighetsfreak som jag är hatar jag damm, smuts, skräp, fläckar, bakterier osv.

-
Om jag är ensam hemma äter jag jätteofta vid datorn.

-
Jag älskar att skämma bort Emil. Tex att städa, diska och tvätta åt honom, ha maten färdig när han kommer hem, överaska med presenter osvosv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0