Where to begin ?

Jaa igår var jag sviiiiinsur hela kvällen.. Vill ni veta varför ?
Väldigt moget kan jag tala om..

I somras bestämde jag mig för att lära mig virka, Så jag tränade lite med vanligt snöre och det gick jättebra.

När jag skulle köpa garn fanns det först inga parkeringar i hela stan så jag blev galen, Sen åkte jag till röda korset där dom bara hade skit så jag blev sur igen.

Sen köpte jag äntligen garn och började, Då var det ett för grovt och löst tvinnat garn så det remsade bara upp sig och jag blev g a l e n och kastade iväg garnet.

Så köpte Mamma nytt garn åt mig,
Rätt garn men det har tagit mig ca 2 månader att sluta hata virkning ändå. Så igår lånade jag hem en bra bok med lätta beskrivningar. Blev jättepeppad och sugen men när jag ska börja så är mönstret b o r t a. Jag hade sparat det som favorit i min gamla dator och sidan det fanns på är bortaborta. Så jag blev galen igen.

Jaja.. Nästa år kanske. Varför har jag inget tålamod ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0