Viktiga grejjer

Idag skriver vi i punktform tycker jag:

1. Bussen igår var sjukligt full eller jag ska kanske säga bussarna, En hel dubbelbuss var dem tvungna att sätta in extra och ändå fick en till buss rycka ut i piteå. Jag trodde aldrig att så många åkte bara för att det varit Halloween, Enligt bussföraren var denna helg värre än julen.

2. Snett framför mig i bussen sitter en man i kanske 45 års åldern med lockigt hår och förkorta byxor och vräker i sig godis och dricker cola. Tar upp en näve godis och sitter sedan omsorgsfullt och väljer ut vilka han ska äta. När godiset tar slut (Håll i er nu) BÖRJAR HAN ÄTA SNOOOR !! Och jag såg det ! Euuuh

3. Fick som vanligt ont i huvet av bussen och har det ännu.

4. Skulle tvätta idag men en tant han just före mig med att boka. Så jag får nöja mig med att städa, diska och byta gardiner. Borde nog vattna blommorna oxå för de var ett tag sen jag var här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0