Torsdag

HejHej !

Det har inte blivit något bloggande idag eftersom jag är med baby :)

På morgonen åt vi frukost, läste tidningen och tog det lungt ett tag innan vi for in till stan.. Skulle hyra film men dem hade inte Pulp Fiction på Hemmakväll så vi sket i det. Baby började tjata och tjata om att vi skulle äta på Baan Thai igen vilket jag inte ides så jag sa att jag bara följer om han bjuder mig, Självklart gjorde han det så de vart att äta där ändå. Nåja.. Skönt då slapp ju jag hitta på nåt till lunch :)

For runt lite hit & dit och kom sedan hem, kollade igenom all reklam, öppnade ett paket jag fått och lite sånt. Har även dammsugit och plockat undan lite i köket :)


Nuu är jag så trött så trött men vi måste se HK kl 17 och sedan hitta på någon middag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0