Tjofadderittan

Nu verkar det som om jag måste åka hem idag.. Tycker det känns för tidigt och som att jag nyss kom hit men imorn kunde ingen hämta mig från bussen, kommer fram rätt sent så vet inte om det går några LLT eftersom denna dator vägrar öppna tidtabellerna på deras hemsida.

På fredag ids jag inte åka för då är det så jävulskt med folk och ja.. Det verkar som om det måste bli idag :( Nåväl.. Vi har hunnit vara med varandra 4 dar och Emil kommer till mig om en vecka så, Hela världen är det väl inte :)

Idag har jag då inte hunnit göra så mycket men ändå fått gjort lite smågrejer som att ladda och fylla på mobilen, ringa min framtida chef om nå intyg, diskat bort ett helt berg, plockat undan lite, packat mina grejer och ätit lunch.
Nuu är jag väldigt trött men ska fortsätta städa lite, Såg en äcklig liten jävla skalbagge här inne igår så nu ska har saneras.




Och till dem som undrat vart det är jag ska börja jobba:

Maid Hemservice, Ett företag med olika hushållsnära tjänster, Företagsstädning och abonnemangsstädning.
Jag kommer att jobba med Abonnemangsstädning som innebär att man regelbundet städar hemma hos olika kunder :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0