Rubrik

Dagen lider mot sitt slut...


Det har faktiskt varit väldigt skönt att vara ledig idag så jag hunnit med lite grejer, Sen jag skrev sist har jag dammtorkat och julpyntat lite till, Slagit in julklappar, Lagat middag som idag blev Smörgåstårta , Sett på tv, Hämtat ut ett paket på affärn, Tagit det lungt och såntdär.

Nu dricker jag en kopp te och börjar bli lite småtrött... Ska bli sååå skönt med sovmorgon imorn med ! :) Då tror jag att jag ska fortsätta uträtta lite ärenden som att koka knäck och vara på Dollarstore bland annat.




En tavla jag fått av min syster, Och på tal om Puppy Love så är det bestämt att Troja är här hos oss på Julafton :) Gosegumman



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0