Pjuuh

Första dagen på jobbet idag kan man väl säga.. Har ju egentligen inte börjat ännu men var tvungen att vara med idag för att hinna få introduktion på ett ställe som bara ska städas 1 gång i månaden så nästa gång har jag ansvar för det själv eftersom man alltid städar hos samma kunder.

Det var iaf ett stooort rikemanshus med 3 våningar så man får nog jobba på ordentligt när man ska städa hela ensam. Tror nog att det ska gå bra :)

Nu är jag då vääldigt trött i både kropp & knopp så jag ska ta det lungt innan jag börjar pyssla på med en massa saker här hemma. Ska absolut hålla mig från att sova iaf, Det var nämligen lite svåårt att somna igårkväll när jag sovit 3 timmar mitt på dan :D



Det var allt för mig just nu, But I'll be back ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0