Mygod

Fyfan vad jag är trött och slut i hela jävla kroppen ! Skulle göra vad som helst för en powernap men jag ska verkligen försöka vara vaken så jag kan somna ikväll.. Börjar 7.15 imorn så det är väl bäst att hinna få lite sömn, Tror de första veckorna på jobbet lär vara jävligt tunga då jag inte alls är van att anstränga mig sådär mycket om dagarna.


Nu ska jag kolla igenom posten och om jag orkar ska jag kanske göra något julgodis efter middagen.



Det var allt för mig.. Orkar inte skriva :p


Kommentarer
Emma

Tack! Jo det är nog så faktiskt. Men du vet ju hur folk kan vara ibland ;(

2009-11-23 @ 17:30:26
URL: http://emmaolofssons.blogg.se/
Elin

Jag tror i alla fall alla dagar på jobbet är lika tunga, dock lär man sig att acceptera det efter ett tag :) Men de känns ju fint när lönen kommer! ;)

2009-11-24 @ 11:12:29
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0