My God

Sviiiiintrött är nog det bäst beskrivande ordet på mig just nu, Låg och läste länge igår och sen tog det ett tag att somna.

Har kommit hem från Maid för ett tag sen, Var bara dit en snabbis och fyllde i några papper och så hade jag tänkt åka till stan direkt efteråt men då var klockan bara 09 så inget hade ju hunnit öppna, Bara att åka hemåt istället.. Nu har jag beslutsångest ifall jag ska gå ner till busshållplatsen och åka till stan medans min biljett ännu gäller eller om jag ska vara lat och be Mattias köra in mig.

Håh, Lika bra att åka nu så man får det bortgjort.. Skulle vilja sova hela dan men det har jag ikket tid med.


Jaja nu far jag till stan bestämde jag mig för, Vi hörs senare !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0