Julmarknad

Hej !

Idag har vi varit på stan en sväng. Jag lämnade tillbaka böcker på Kulturens Hus och köpte 2 julklappar och sen var vi på Julmarknad vid museét där det fanns en massa gott. Emil köpte en julklapp där och så köpte vi en påse nybakt klådda tillsammans som vi åt till lunch när vi kom hem, Mums ! :)

Efter det har vi gjort julgodis, Snickers för att vara exakt. Ska lägga in bilder och recept på dem och tryffeln jag gjorde tidigare i veckan när jag ids och hinner. Nu är jag jättetrött och ska vila en stund innan det är dags att göra nåt annat... Vi ska äta god middag och sen hälsa på Ida & Niklas i Sävast.



Hoppas ni oxå har en bra dag ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0