Julhetsen är igång

Folk julpyntar, lyssnar på julmusik, bakar lussebullar, dricker glögg och kokar knäck.

Hädelse säger jag. Det är första advent som gäller och jag kommer nog bara att tjuvstarta med sisådär en vecka eller så ;)

Men idag har jag faktiskt varit in till stan och köpt julklappspapper för man kan ju inte ha en massa oinslagna klappar liggandes överallt så någon kanske råkar se vad dem ska få :)

På Lagerhaus har dom väldigt mycket att välja på och oavsett längd kostar dem 29 kr styck eller 4 för 100 till skillnad från alla andra ställen jag kollat på där priset ökar med mängden papper på rullen.

Kanske valde jag inte så Traditionella papper men jag är såå trött på tomtar, stjärnor och snögubbar så det fick bli dessa:

1. Rosa med prickar (Skall nog inte användas till jul)
2. Silvrigt metallicpapper
3. Rött med hjärtan
4. Guldigt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0