Hemma på "hål"

Idag jobbar jag med en väldigt trevlig och snäll tjej, Hon hade inget inbkoat mellan typ 09 - 13:15 så först for vi hem till henne och drack kaffe och sen har vi varit in på kontoret och pratat lite med chefen vilket var bra för nu har jag lite mer aning om när jag får min lön, vilka tider jag jobbar osv.

Men hursomhelst är jag hemma nu tills vid 13 så jag ska ta det lungt nu och vila lite åsså kanske jag hinner plocka undan lite och ta fram endel julpynt :)

Och så har jag äntligen bokat en klipptid, Har inte varit hos frisören sen i Juli så mitt hår har växt ur sin frisyr minst sagt så det är på tiden :)




Tänkte att jag skulle klippa det lite kortare, tunna av det och fräscha till uppklippningarna.
Visst har det börjat bli ljust nu :D Är faktiskt ännu ljusare IRL.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0