GUD

Gud vad jag är trött !, Har ingen aning om vad jag ska göra för att orka vara vaken.. Det är länge tills Emil kommer hem och det är svintråkigt grått regnväder ute.

Jag skulle byta gardiner men dem nya visade sig vara såna man måste ha en massa krokar till, Vilket knappast finns här. Fasen


Sen vill jag varna er, Om ni inte vill bli förbannade så läs inte "Dagens inlägg" på Pulishme.se hemsidan. Där skriver nämligen en tjej om hur egoistiskt och själviskt, fel och fegt det är av människor att ta sitt liv.

I beg your pardon men, Är det inte mer egoistiskt att anse sig ha rätt att bestämma över andras liv än det är att bestämma över sitt eget ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0