Godnatt

Alltså.. Idag har jag blivit erbjuden 2 till jobb.. Visserligen var ett bara ett kortare uppdrag, 4 dagar i Januari och det andra var på Max i Umeå men ändå, Kul att jobbsökandet ger resultat. Dock blir jag livrädd nu varje gång jag tackar nej till andra jobb att det ska bli nåt tjorv så att jag inte blir anställd på Maid.. Typ att hon jag ska ta över efter ändrar sig och inte vill sluta eller att nåt annat ska hända. Jaaa jag är duktig på att oroa mig i ondöan i know..

I eftermiddag har jag som sagt fixat lite julpynt, sett på tv, duschat och tagit hand om mina små ömma fötter. Nu är jag jättetrött och ska nog inte vara vaken så länge till, Börjar inte förrän 08.30 imorn så jag har sovmorgon ! :D


Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0