Crap

Nyss hemkommen till Luleå.. Jättetråkigt att lämna baby men vi har ju fått vara med varandra 24/7 i en vecka iaf vilket ju inte tillhör vardagligheterna för oss :) Vi har verkligen haft det jättekul och mysigt <3

Dem visade film på bussen hela vägen vilket var jättebra, Blir inte alls lika olidligt tråkigt och så var filmerna ganska bra. Tyvärr kom vi fram till Luleå innan filmen var klar så nu har jag ingen aning om hur Australia slutar :s

Och en sak till.. Jag hade köpt en Diorshow mascara från tradera till julklapp åt Emmeli och ni tror inte det var nåt jävla thai fake skit jag fick hem då ? Typ en rinnande glansig sörja i hylsan som luktade typ lera. Och alla som använder Dior vet ju att dem äkta stinker kärringparfym så nu är jag jäävligt irriterad på det. FansFan !


Menmen.. Har inte tid att sitta här mer nu, Måste göra mig redo för sängen, Börjar kl:8 imorn så bäst att få lite sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0