Äntligen Fredag !!

Jag kan inte minnas sist det var så jäääävla skönt med helg !

Fyfan vad jag är trött i kroppen efter en veckas stenhårt jobb, Det är riktigt fysiskt jobbigt att städa även om man inte tror det.. Eller ja ni kan ju tänka er själva att storstäda 8 timmar om dan varje dag och sen är det ju inte som hemma direkt att man kan snabba på och slarva lite utan allt ska glänsa och putsas och vara skinande rent utan minsta damm och fort ska det gå.. Ett 2 våningshus har man 2-3 timmar på sig tillexempel.

Så.. Jag skulle bra gärna ta emot en helkroppsmassage nu om man säger så :)

Den andra orsaken till att jag är så glad över att det är fredag (Förutom att få vila upp sig och vara ledig) Är att Älsklingsbaby kommer hit idag tjoho, Har blivit helt glad varje gång jag tänkt på det idag :)

Jag har iaf slutat vid 16, Kommit hem och ätit lite "mellanmål", Satt kläder i tvätten , Tagit fram Emils täcke, Sett Hells kitchen osv.. NU ska jag äta middagen som äntligen är färdig - Köttfärslimpa med sås och potatis. Mums !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0