1a Advent

Dagen började vi med att ligga och mysa länge i sängen innan vi steg upp och åt god frukost i skenet av det första ljuset ;)

Resten av dagen har vi faktiskt inte gjort så mycket.. Bara Söndagslatat och gjort lite smågrejer som att fixa mitt lås på bilen som fått för sig att frysa vilket det gjorde igen nu på eftermiddagen så vi fick värma och smörja det en gång till.. Ska gå ner senare ikväll oxå och göra om hela proceduren ifall det frusit igen så jag inte står där imorgonbitti och inte kommer in när jag är stressad till jobbet.

Har även sett lite på tv och slagit in julklappar.... Baby åkte för ungefär en timme sen så jag har nyss duschat. Nu ska jag fortsätta ta det lungt resten av kvällen för att jag är så jäävla trött ! Blev pizza till middag för att jag inte ides laga nån mat :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0