Trött & Mätt

Nu är jag faan trött.

Steg upp på morgonen och for å kikade på den underbara lägenheten som jag inte kan sluta tänka på. Hem igen och åt lunch medans jag väntade på Sandra & Cissi och sen åkte vi till skolan för att ha 2 lektioner (Mina två sista lektioner någonsin!)

Blev hemskjussad av Sandra och for sedan direkt efter det iväg till Ängesbyn, lastade in en uppsättning däck i bilen och drog till Gammelstan där jag var en stund innan det bar iväg till Boden för att hämta 4 däck till på fälg. Åt pizza tills jag dog av mätthet, låg på soffan en stund och sen for jag hem.

Nu är jag hemma och är sjukligt jävla mongotrött.. Ska se tv på en halvtimme och försöka hålla mig vaken ett tag efter det men sen lär det ju bli en väldigt tidig kväll. Har ont i huvet oxå så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0