Torsdag

Känns verkligen som om det är Lördag idag !.. Vilket det inte är. Men nästan

Denna dag har inte varit allt för händelserik, Jag har verkligen varit jättetrött ! Sov ca 11 timmar inatt.. Vaknade utvilad, Drack en kopp te och tog en sked Chi San. Ändå var jag tvungen att sova typ 2 timmar senare på dagen.

Trots tröttman har jag hunnit med litegrann iaf: Strukit nå kläder, Dammsugit och sådär. Ska tvätta några bhar nu, Maila in mitt historiearbete och kanske börja fundera lite smått på vad jag ska ha med mig till Umeå. Jag åker dit tidigt på Lördagmorgon så ska packa färdigt redan imorn och är det nåt som är svårt så är det att packa - Hur ska man veta hurdant vädret blir, vilka kläder man vill ha med sig och behöver ?


Nä om man skulle hänga ut sängkläderna på vädring, börja  tvätta och kika lite i garderoben !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0