Torsdag

Och fortfarande inte nå piggare... Jävla förkylning. Jag brukar typ aldrig annars bli trött & hängig när jag är sjuk. Men nuså..

Bestämde därför att inte hämta Troja idag, Emil kommer säkert bli jättebesviken men det känns oxå orättvist mot henne att hon ska komma hit åsså har man inte ork att hålla på med henne lika mycket som man skulle vilja. Gulleälsklingen

Jag har iaf varit snäll och hjälpt Mamma med tvätten.. Vilket innebär att man måste vara ner i dessa sviiinäckliga tvättstugor. Hojja.. Nästa dyra inköp för mig lär ju lätt bli en egen tvättmaskin. Synd bara att dem tar så mycket längre tid att bli klara än dem i tvättstugorna. Nåväl.. Jag har hängt upp allt nudå här hemma på torkning så jag ska bara ta det lungt nu ett tag innan man börjar med nåt annat... Ska bla laga middag sen, Vattna blommor och bar allmänt plocka till lite. Har även ute gästtäcket på vädring :)


Aaah, Är inte detta alla husfruars våta dröm :) ?
En alldeles egen tvättmaskin från SMEG.

Finns även utan kran och det, Jag skulle helst vilja ha en i vitt... Med ett matchande kylskåp såklart :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0