Tisdag eftermiddag.

Jag är trött.

Gjorde mitt skriftlia Nationella idag och det var ju som vanligt boring as hell. Finns det nåt tråkigare än att skriva uppsatser undrar jag  ? Dont think so.

For hem efter det.. Åt lite lunch och provade ett par byxor som jag beställt från ellos för att ha på jobbet i sommar. Dom var ungefär 100 gånger förstora så dem skickades tillbaka och jag blev tvungen att fara till Storheden och leta nya. Hittade tillslut ett par på H&M's barnavledning som fick följa med mig hem. På lindex hade dom kvar lite gamla förpackningar av Jane/helens Ultrablond så jag köpte 2 st... Såg först när jag kom hem att dem var på halva priset. Hade ju vart lika å köpa fler då.... Anyhow. Så handlade jag lite ingredienser till Emils tårta oxå innan jag for hem.


Sen då.. Har det väl inte hänt så mycket. Jag har bestämt mig för att inte göra några läxor idag eftersom det är så sablarns tråkigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0