Tisdag

Idag var inte så speciellt jobbig... Vi hade bara en lektion där vi passade på att göra bort både Handledning och Etik. Slutade efter det och for hem.. Var väldigt blåsigt idag vilket säkert inte var så bra för min förkylning, Hade som tur var halsduk iaf :)

Sen jag kommit hem har jag tagit det lungt, Plockat undan lite, Sett på tv , Gjort en Geriatrikuppgift och ätit middag. Ska ta och diska nu åsen blir det lugnt med varma gosiga kläder, En massa te och halstabletter. Har helt ont och kliigt i halsen och känner mig helt seg... Har inte tid att bli nå sjuk nu när jag har en massa att göra i helgen.



Saknar min älskling men i övermorgon kommer han äntligen ! :) Då får jag vara med båda mina älsklingar.. Emil och Troja :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0