Som vanligt dårå

Kom till skolan i onödan idag igen, Som vanligt... Och jag var faktiskt svintrött imorse. Nåväl.. Vi var några stycken på Historian och sen for jag hem efter den. Vi har ju säkert Handledning idag men jag ids faktiskt inte åka dit.

Nåväl... Jag har ätit lunch och sen godis. Sitter å lyssnar på musik nu... Måste göra läxor men det är ju så jävla tråkigt att jag gärna skjuter på det ett tag till.


Och vet ni ens hur bra jag är ?

När vi jobbade om 1:a Världskriget i skolan var jag i Umeå på praktik så jag var inte med på en enda lektion, På Fredan när jag kom tillbaka bestämde vi att jag skulle göra provet på Måndagen efter, Jag gjorde inte instuderingsfrågorna utan läste bara igenom kapitlet lite i boken. Och ändå fick jag VG+/MVG-.





Kommentarer
Blixten

jaaa för att du är så jävla bra å inte behöver plugga i hundra år till ett litet prov.. :P

2009-05-08 @ 20:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0