Som hittat på Köpmarknaden

Idag har jag varit på den stora Fyndmarknaden/Loppisen i Arcushallen... Den är som känt väldigt bra och man hittar alltid massa saker man vill ha. Jag hann bara gå där i typ 5-10 minuter så hade vi hittat EXAKT en sån Snurr-Askkopp på fot som jag inte hade råd med från Tradera tidigare i veckan, Samma färg å allt så den köpte jag förstås.

Sen hittade jag 3 rullar tapeter som säkert blir svinsnygga som fondvägg till alla gamla möbler, Köpte dem med. Och även en liten gammal burk bakpulver. Jag har ju tänkt ha mitt kök fullt med gamla burkar så kan man ju hälla över från nya bakpulversförpackningar i dem typ :)


Här får ni se.


Tapeten


Gammal bakpulversburk i jättefint skick (Tillochmed oöppnad)


Och Askkoppen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0