Skitjävladag

Ja det här är en riktig skit-jävla-dag

Jag är så irriterad, uttråkad och trött att hälften vore nog. Jag vill hitta på nåt för att slippa vara uttråkad, Då kommer tröttheten in och säger mig att jag inte ids och sen kommer irritationen och blir förbannad på alltihop.

Jag hade så gärna kunnat sitta här i min ensamhet hela dagen.. Nörda lite, kanske se en film och proppa i mig en massa gott. Kanske dammsuga och gå på en promenad.. Men nej. Jag får inte vara ifred för att en viss jävla Emmeli med sällskap måste bosätta sig här, i mitt hem.. Så att jag inte får vara ifred.


Och när jag blir stor och har en egen lägenhet å är på det här humöret... Då, Då ska jag dra ner persiennerna, låsa dörren, ge fan i att svara i telefonen och sen ska jag bara njuta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0