Måndag

Mår fortfarande illa idag... Gårdagen var verkligen plågsam. Typ magsjuka x 10. Nåväl... Jag är fortfarande väldigt sugen på nudlar... Vill få i mig något salt men inte korv eller nåt sånt päckel.


Och jo, Jag har bestämt mig för att börja se Sex and the city från början så Emil har laddat ner 1 säsongen åt mig här och jag såg första avsnittet idag. Jag kan ju lätt säga att jag tycker 4 säsongen (Den jag började att se) är way much better. Menmen... :)


Tror det blir lungt idag..  Känner mig tärd. Har löst lite korsord men nu börjar ja bli trött igen så kanske ska sova lite :)


Kommentarer
Anonym

Jag har alldeles just käkat ett packe nudlar jag :-D

2009-05-26 @ 15:33:55
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0