Lördag !

Dagen började tidigt kan man säga.. Bussen till Umeå gick 05:45 så. Åkte med den då och kunde inte somna förrän i Lövånger typ. Framför mig i bussen satt en medeltids man med kjol-byxor, kråsskkorta, jordens skägg och långt lockigt hår. Till råga på det satt han och sydde ?

Jaja.. Jag kom fram och vi for på Bildels-Marknad, Först var jag skeptisk men det släppte när vi började hitta compaktdelar ! :) Fyndade en kofångare av rätt modell för 50 kr och så träffade vi på en gubbe från Ö-vik som hade så mycket Compaktdelar att han ville kasta dem på folk sa han.. Han skulle ha en heeel massa släta bakljus och bakelitrattar så mest troligt får jag tag i det snart ! :D yey yey

Kom hem och åt lunch, myste på och såntdär. Jag diskade bland annat och sen for vi på Kvantum och handlade. Ska dricka lit go-grogg ikväll och Emil får va nykter å köra MAHA :D


Kommentarer
Anonym

Ja okej, det var ju på tiden :-) Ja det blir det. Refreshments spelar ju :D

2009-05-23 @ 18:48:47
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0