Jajaa..

Dra åt fansfan va jävla trött jag äääär ! Ändå känns det som att klockan ska vara mycket mindre än den är.

Jag har då kommit från Ängesbyn för ca en timme sen.. Åt tills jag dog och sen for jag hem ;D.. Huhu nä men det var trevligt. Först åt vi ju då Surströmming med alla dess tillbehör och sen vart det fruktsallad med grädde och några koppar Te till efterrätt.

Jakob spelade som vanligt lite Dragspel för oss bl.a. Livet i finnskogarna, On top of old smoky och Näckrosen. Är alltid lika kul å lyssna.. Jag älskar dragspel alltså ! ;D

Fick en uppsättning sommardäck på nå Mercafälgar och en 500ing av Papi oxå så de var ju bra. Skulle ju få nåt Fårhjärta så jag kunde röka men de glömde ja då helt bort. Tuvo..


Nåväl... Tror jag ska dricka lite te nu och bara glo runt här på datorn en sväng.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0