Fyfan...

Jag är sjukligt jävla trött.

Jag hatar stålullet jag har på huvudet som för inte så länge sedan var fint blankt och mjukt hår.

Min mamma har blivit kallad till intervju i Skellefteå, Som ni vet får man inte tacka nej till några jobb och detta stressar mig nå jävulskt. Lixom.. Öh vart ska jag bo ? Kommer jag ha nåt jobb, Har jag råd att ta en egen lägenhet, Får baby jobbet i Luleå ? Kan vi flytta ihop eller blir han kvar i Umeå ?

Jag är mer än sjukligt jävla trött.

Varför känns allt så värdelöst så fort man blir lite trött ?.. Varför känns allt så svårt.


Blu..


Ska vi tvinga oss själva att vara lite positiva ?

Det gick väldigt bra på provet om 2a Vk
Jag fick bra resultat på mitt muntliga Nationella prov.
Jag ska tvinga mitt hår att bli mjukt igen genom att kladda i olivolja, hårfett, inpackningar och allt möjligt samt toppa mig. Förhoppningsvis funkar det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0