En lista innan godnatt

Bara en stor liten lång lista innan läggdags ;) Blev lite piggare efter en rejäl kvällsmat :D


SEX/KÄRLEK:

Är singel nu? Nej, Jag har världens bästa andra hälft :)
Föredrar du långa förhållanden istället för korta?
 Ja !
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jag ger och kommer ge allt för oss.
När hade du sex senast? Hmm.. Söndas.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Jodå
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?  Ja.. Och det är hemskt jobbigt.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Förut ja
Haft sex på fyllan? Yess
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej, Kan anses högst onödigt.
Sparat något från ett gammalt förhållande? Mja, Nån liten grej kanske. Typ en ros
Somnat gråtande pga kärleken? Jodå flertalet gånger.
Varit på en blind date? Nej, hoff skulle aldrig våga
Har du lätt att bli kär? Jo faktiskt
Har du någonsin varit kär?  Ja men aldrig så som nu <3
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja massor av gånger och kanske är det något av det värsta som finns.


KOMPISAR:
Har du nån bästa vän? Ja, Emil & Amanda
Är du ofta med dina vänner? Nej
Vad brukar ni hitta på? Ja ungefär ingenting
Bästa minnet med nån vän? Ojdå.. man har gjort så mycket kul att det inte går å välja.
Säg namnet på någon riktigt bra vän? Men vilket jävla tjat. Sa jagh inte nyss dem bästa kanske.
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja, Det kan jag med alla.
Har du hatat din bästa vän? Nja inte på riktigt men nog har man väl tänkt så när man blivit sur kanske.
Litar du på din bästa vän? Jadå.
Vart bor din bästa vän? Umeå & Överkalix.
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Haha, Det är ju det bästa.
Har du ljugit för någon kompis någongång? Hm... Är ju sällan jag ljuger. Ska vara nån småsak isåf.
Har någon kompis ljugit för dig någongång? Säkert
Ljuger du för dina vänner ofta? Men vad sa jag nyss ?!


SISTA SOM DU:
Du fick en puss av? Emil !
Sov med dig i samma säng? Baby Emil det med.
Du delade ett riktigt skratt med? Euhm minns inte.. Emil i telefonen kanske. Eller Amanda
Du gick på bio med? Oj, Ingen aning. Det är verkligen 100 år sedan.
Du höll i handen? Emil det med.
Du gick på stan med? Jag var nog själv jag sist var.
Du delade en pizza med? Äter alltid en hel själv.
Du ringde? Emil
Skickade ett sms till dig? Emil
Du kramade? Emil
Du skrev med på msn? Amanda
Du åkte bil med? Körde själv.
Gav dig en komplimang? Minns inte
Du kollade på film med? Emil
Du åt med på resturang? Emil
Betalade något åt dig? Mamma

BOENDE:
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Om inte vem bor du mest hos? Bor på heltid hos Mamma sen 4 år tillbaka.
Har du eget rum? Javisst
Egen dator? Yes
Egen tv? Jadå
Egen DVD? Yess
Boxer? Nä se det har jag ingen egen.
Vilka färger går i ditt rum? Beige & Rött
Har du kalsonger på din golvyta? Haha öh nä.
Får man plats att sova fler än en i din säng? Ja, 2 st :)
Är köket stort? Så som alla Porsö-Kök
Ismaskin? Haha ne, Lite väl
Micro? Ja, Hur skulle man klara sig utan ?
Glass i frysen just nu? Jo, Vanilj med krossad choklad och nå isglassar.
Badkar eller dusch? Både och såklart !
Tvättstuga? Jaaa en äääcklig kollektiv.
Balkong? Yes sir
Bra grannar? Inte nåt fel på dem iaf.

DIVERSE:

Favoritfärg? Svart och rosa såklart
Mobiltelefon? SE w660i
Skola och program? OP på kungsfågeln.
Senaste filmen du såg? Edward Schissorhands
Senaste låten du lyssnade på? Jag minns inte alls.
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Ingen aning.
Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 238:33:38
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Ingen aning
Vad åt du till middag igår? Igår.. Juste Hammis å strips hemmagjort.
Har du duschat idag? Nepp
Vad var det senaste du sa till din mamma? Då skiter jag hellre i dom där jävla presenterna
Vad var det senaste din mamma sa till dig? Blabla nånting som störde mig.
Har du skolkat någon gång? Ja kanske 100.
Är du en svartsjuk person? Inte utan anledning.
Går vänner före en partner? I nuläget skulle jag aldrig välja "vänner" före Emil tex.
Kommer du bra överrens med din familj? Ibland
Vad ska du äta till middag ikväll? Åt lasagne
Har du några syskon? 6 st.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0