Åååh

Lägenheten var underbar !!

Var och kollade på den nyss och den ligger där inne på det lilla området bakom Wika möbler med små parkeringar just brevid husen, massa gräsmattor och träd. Våran lägenheter var nyrenoverad i alla rum med nya golv och tapeter. Helt fin utsikt från balkongen, 1 våning upp från marken, bredband ingick, helt billig hyra och ja.. Allt var underbart ! Nu måste verkligen Emil ringa sitt jobb och höra om dom bestämt sig ännu.


Jag vill verkligen ha den !! :( Men får Emil inget jobb här blir det väl så att jag får börja söka jobb i Umeå så jag kan ju som inte ta den själv heller, Spec när jag inte vet om jag har nån inkomst till hösten.



Kommentarer
Elin

Men vad fasen, låter ju skitbra. Jag vill också flytta !

2009-05-29 @ 11:04:02
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/
Emma

Låter skit bra ju:d Hoppas Emil får jobbet så ni kan flytta ihop.. Hur stor va lägenheten? kvadrat? hittade en 1a med sovalkov i kyrkbyn på 63kvadrat.. Typ lika stor som alla tvåor som lulebo har.. har boka å e på första plats:D nu måste ja bara höra med andreas..

2009-05-29 @ 15:27:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0