Uppdate

Drar en snabb uppdatering om vad som hänt idag..

Efter lunch gick jag ut på en promenad som slutade med att jag gick till stan och kikade lite i affärer.. Hittade väl inget speciellt åt mig själv men lite saker jag hade velat ge åt Emil när han fyller år. Köpte iaf ingenting idag.
Gick hem sen och vilade en stund för att jag fått så ont i huvet.. Diskade och sådant. Sen var det dags för middag och tvtittande.. Har sett That's 70's show, Sex and the city och nu är det Du är vad du äter. Jag som egentligen hatar att kolla på Tv men här är de som okey iaf :) Sen är det ju Vem vet mest, Halv åtta hos mig och Sveriges värsta bilförare ! :)


Nuu ska jag fortsätta se Du är vad du äter.. Var svinsugen på godis tidigare men Anna Skipper får en att sluta med sånt haha. Nä men ska ta en blodapelsin och ett äpple nu tror jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0