Tisdag !



Helulu... Imorse var det svinkallt -8, Nu är det +7... Härligt :) Strålande sol och vindstilla är det oxå.


Jag har varit på praktiken idag till Kl:14 och sen gick jag hem. Jag har läxor jag borde göra och diskberget står fortfarande och väntar. Själv skulle jag vilja sova men hur mycket bryr sig läxorna och disken om det tror ni ?... Duscha måste jag oxå som är ungefär det tråkigaste och jobbigaste i hela världen.



Emil jobbar till 20 ikväll och det är oxå ganska tråkigt. Ja ska iaf kolla på tv.. Jag har blivit en sån tvnörd.. Förut kollade jag på 0 program..

Nu kollar jag på dessa:
- Vem vet mest
- Halv åtta hos mig
- Den rätte för Rosing
- Familjen annorlunda
- That's 70's show
- Rent Hus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0