Söndag - Umeå

Ja.. Idag är det dags att fara igen. Känns inte så lockande med 3 till veckor praktik... Men vad gör man när man måste.

Har iaf Bakat, Duschat , Dammsugit å packat nu.
Ska äta mat på ett tag åsen ska jag väl bara vänta på Emil. Blir så less när han alltid ska sega, Tänkte han skulle ha kommit hit nu ungefär så vi kunde äta åsen fara medans det är ljust och innan alla lastbilar kommer ut på vägarna. Men Nejdå.. Nu måste jag äta själv, Sen vänta ännu mer.. Sen ska han säkert vila innan vi far åsså hinner det bli kväll.. Jag hinner bli trött, Det blir mörkt och hela jävla E4an kommer vara full i bilar.

Det kommer vara så kul att köra i typ 3 timmar då. Och ska det bli överdrivet sent skiter jag fan i hur den där bilen ska ta sig ner till Umeå och åker buss ist.. Är ändå ledig Måndag & Tisdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0