Seg daaag

Jaha... Den har dagen har varit typ multi lång... Känns som att den hållit på i 100 år och ändå är klockan inte ens 18 än. Jag har ju hunnit med en hel massa.

For till skolan en sväng efter uppkörningen men där hände inte mycket så vi for hem.. Mattias kom hit och drack lite champagne som Mamma köpt för att jag klarade :P.... Jag fick en Mercedesnyckelring av Mattias som jag kan ha till bilnycklarna åsså fick jag 100 kr av Mormor som jag fyllde på Mobilen med :)... Sen åt jag middag och satte mig vid datorn... Har suttit här ett bra tag åsså har jag bakat en Sockerkaka åt Mormor. Har även budat hem en liten sak från Tradera som jag ska ge åt Emil då han fyller år


Vad fan skulle man ha gjort nu då  ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0