Middag + Tårta

Så !
Nu har jag kört bil ensam för första gången..

For till Ängesbyn eftersom min lillebror Jakob fyllde 11 år igår. Vi åt Lasagne och sallad till Middag och sen vart det Te, Kaka och Tårta till efterrätt. Jag vart inte så himla långvarig där utan for ett tag efter 19 för att jag började känna mig så jävla trött. Bilfärden hem gick oxå bra och jag kom hem för en stund sen.

Är svintrött nu så kanske blir det en tidig kväll ikväll... Spelar ju ingen roll när fan jag går och lägger mig jag vaknar ju ändå exakt 05:30 varenda morgon... Eller ja 05:32 igår och 05:29 idag.. Blir så less, Jag vill ju sova när jag är ledig.

Min klädsel idag. + Jeans då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0