Lite bättre nu

Nu är det faktiskt lite bättre med min huvudvärk..  Har varit ute på en promenad i det fina, sköna, varma vädret och det funkade faktiskt litegrann :) Hursomhelst var det ju skönt att komma ut i friska luften och röra lite på sig..
Gick förbi en affär (Coop Nära) och folk som handlar all mat på såna affärer bara för att dom ligger nära till hands är verkligen dumma.. Allt där var svindyrt så det blev då ingen laktosfri mjölk eller yogurt för mig där inte.. Däremot köpte jag ett hg godis som jag smaskar på nu :) Gotttit


Jag orkade aldrig dammsuga igår så nu ska jag bannemig göra det.. Är faan skräpigt här. Fy :)



Kommentarer
JAANA

Godis är ju aldrig fel! :)

2009-03-17 @ 18:56:47
URL: http://jaanas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0