Lista !

Vad är ditt beroende för tillfället ?
Socker socker, så mycket socker.

Vad har du på dig just nu ?
Tofflor, Rosa mjukisar och en tshirt med svalor osv på.

Vem var den person du kramade sist ?
Emil såklart

Om du var ett träd, Vad för träd skulle du vara då ?
Kanske en En, Liten och taggig :D

Vad blir det till middag idag ?
Ingen aning faktiskt ? Kanske Fiskpinnar och Pottis.

Vad var det sista du köpte ?
Chips :)

Vad lyssnar du på just nu ?
Ingenting

Vilket är dit favoritväder ?
Ja inte snöslask som det är nu iaf :)

Vad har du på ditt sängbord ?
Mobil, Läppsyl, Vattenflaska

Vad har du för stil ?
Jaa.. Vet faktiskt inte alls vad man ska kalla den ?. Alldaglig med lite gammeldagsa inslag.

Vad är ditt största mål just nu ?
Att få ett fast jobb efter skolan och att kunna flytta ihop med Emil.

Om du fick ett hus helt gratis som du fick inreda hur du ville osv, Vart skulle det ligga ?
Jaa... Då skulle det ligga utanför Luleå. På landet men nära till stan.

Ditt favoritsemestermål ?
Jag är ingen traveler.. Hemma är så bra :)

Nämn de saker du inte kan leva utan ?
Fysiskt eller Psykist ? How about.. Mat,vatten,sömn och kärlek

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu ?
Oj.. En jävligt god jordgubbsmilkshake med grädde och ett körsbär på !.. I den andra handen en vinstlott :)

Vad skulle du vilja bli av med ?
Värk i axlar, huvud, nacke och rygg.

Vilken bok läste du senast ?
Nattens Barn - Traci Lords

Om du inom den närmsta timmen kunde åka vart som helst i världen, Vart skulle du åka ?
Skulle kanske ta med mig Emil till Tennessee

Vem beundrar du mest ?
Ingen speciell faktiskt.

Vilket är ditt favorittuggummi ?
Kanske Hubbabubba Cola medans dem ännu har smak kvar :) Eller dom där jeeeettesura man köper ett och ett.

Om du fick äta middag med vem som helst ikväll, Vem skulle du välja ?
Av alla människor i världen vill jag äta middag tillsammans med den person jag har turen att få ha vid min sida. Min älskade Emil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0