Gaash :O

VET NI HUR SANLÖST DUKTIG JAG HAR VARIT IDAG ?

N
ej det vet ni inte men jag kan berätta det för er ;)

Jag har:

* Tömt dammsugit och skurat ur kökslådorna och diskat varenda bestick, kniv, visp och slev.
* Jag har Torkat spisen, Rengjort ugnen, Diskat ugnsgallret, En plåt och 2 stekpannor.
* Förövrigt diskat en massa tallrikar, muggar och glas från igår.
* Dammsugit ur sopskåpet och skurat sopkorgarna i badkaret.
* Torkat bänkarna, kaklet och utsidan av kyl och frys.
* Torkat mikron ut och invändigt, Diskat snurrplattan.

Nu tror jag det blir lungt resten av dagen.. Förutom att det ska lagas middag och diskas efter det. Vet inte vad vi skulle hitta på mer idag ? Om jag ska provköra lite Dsu eller kanske tar vi en promenad ?.

Ikväll sitter jag iaf bänkad framför tvn ! Det är ju Vem vet mest, Halv åtta hos mig och Rent hus ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0