...

Fan va det inte är spännande att skriva om Katolska kyrkan ! Håller på med det lite smått nu men tog en paus ;D


For iväg till Dollarstore efter middagen och köpte lite grejer som: Hundben, 3 Franks, 1 Påse chips, 3-pack Vattenmelon Wunderbaums. Dollarstore är en farlig affär.. Jag hade kunnat köpa hur mycket som helst där.


Sen ringde Pappa och hade fixat ett batteri till bilen åt mig.. Nice, Då sparade man in en tusenlapp till där :)


Imorn är jag fortfarande ledig så jag ska till Storheden och handla lite mat, ett Boots no7 ansiktsvatten och lite annat.. Minns inte riktigt allt vad jag skrev upp. Efter det ska jag hämta upp Troja som ska vara här till på Fredag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0