Tröttsamt värre.

Hofff vad det är varmt.. Svettas som en jävla jude.


Idag har jag:
- Jobbat
- Spikmattat
- Impregnerat skinnjackan
- Ätit
- Sett tv
- Läst några tidningar
- Suttit vid datorn.

Och så vidare, Dagen har alltså bara flutit på och jag har inte direkt gjort något vettigt. Är ledig imorn så ska ta mig en rejäl sovmorgon som ska bli sååå skönt ! Har verkligen varit skittrött hela veckan. Det bästa med morgondagen är ju ändå att baby kommer hit :) Har planerat in lite grejer som att vi ska Kika på en lägenhet, Färga hans hår, Göra slush till midsommar, Fika på retrocafét och Vara till garaget med mera.

Ja nog om helgen, Man behöver ju inte överdriva med att gå händelserna i förväg ;) Men om vi ändå ska göra det litegrann så tänkte jag söka ett par jobb imorn, fräscha till mig en hel del, byta sängkläder och dammsuga.


Kommentarer
Elin

JAAA, äntligen någon som vet. Vad ska man impregnera skinn med? Jag måste ha! Haha.

2009-06-04 @ 21:53:44
URL: http://elinwikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0