Trött Trött Trött

Jag har verkligen sovit dåligt inatt och det gör sig påmint nu.. I'm soo tired ! Har försökt motverka med Chi San och Te.

Har ändå inte tid att sova.. Klockan 15 går min buss och då åker jag till Jockfall där jag stannar till imorgon. Innan dess borde jag kanske äta nåt till lunch ? Problemet är bara att jag inte känner mig hungrig. Och packa.. Det lär jag ju inte behöva för en natt, Tar bara med mig lite hygiengrejer åså.


Hm hm hm tralala... Vet inte om jag har nåt mer att säga.



Snett under bron.


Och Jockfalls kapell där jag faktiskt är döpt. Farmor brukade jobba där på gudstjänsterna,Farfar ringde i kyrkklockan till höger och jag följde med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0