Torsdag

Har inte allt för mycket att förtälja om denna dag heller... Slött på jobbet som vanligt och nu är jag hemma på lunch, Ides inte laga någon mat så det fick bli lite lyx i all enkelhet. En hemmagjord potatissallad med ärtskider, rädisor, en vinägrett och gräslök. Till det åt jag en macka med västerbottensost, löjrom och creme fraige :)


Nu har jag fått erbjudande om en lägenhet här på våran gård - 2 rum och kök. Är bara på 7e plats än så länge men ska vara och kika på den iaf.. Det skadar ju aldrig :)

Och föresten så ringde dom mig från Umeå imorse (Min förra praktikplats) och undrade om jag inte kunde komma och jobba imorgon. Men se det går ju inte för det är lite långt bort och baby ska komm hit imorn ju.. Om ag ändå skulle till Umeå idag hade jag lätt tackat ja.. Men tyvärr.




Ha en bra dag !!


Kommentarer
Anonym

Dom e skitbra å luktar sjukt gott :)

2009-06-04 @ 15:26:29
URL: http://zagolic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0