Studentmiddag

Okey såhär är det.. Igår var det bal och imorn är det själva studentdagen. Jag ska inte gå på nåt av dem.. Vi har gått i skola 12 år och nu är det slut, Fine ! Fattar inte varför man måste ta foton med klassen, lyssna på tal, köpa kläder och fula studentgrejer för miljoners kronor och sen som pricken över i:t stå och sjunga jordens töntigaste sång framför hela världen.

Så nänänä.. Det där får dem svamla på med själva bäst dem vill. Jag har även nekat alla släktingar att komma hit på fika/studentmottagning vad man nu kallar det för att jag helt enkelt hatar en massa ståhej. Vi ska äta god 3-rätters middag här hemma idag och jag ska få presenter. Det räcker ju.

På grund av middagen har jag därför hållit på och fixa lite sen jag kom hem från jobbet.. Har bla dammsugit, diskat, lagt fram en ny somrig duk på bordet och dukat det färdigt och såntdär. Tog mig nyss en macka för att inte hinna svälta ihjäl, Ska göra en kopp te nu oxå, Kanske vila en stund och sedan se på Sex and the city.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0